Ляденко, Тетяна ВолодимирівнаЛяденко, Татьяна Владимировна2017-09-122017-09-122009Ляденко Т. В. Оцінка поглядів на проблему комплексного управління промисловими підприємствами на засадах маркетингу / Т. В. Ляденко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 206–212.978-966-483-269-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22082Досліджено поширені сучасні погляди на проблему комплексного управління підприємствами на засадах маркетингу, основані на організаційній або економічній складових у різних їх аспектах; акцентовано необхідність узагальненого підходу до формування управління підприємствами на основі поєднання вказаних складових.ukкомплексне управлінняпромислові підприємствазасади маркетингуорганізаційно-економічний механізмОцінка поглядів на проблему комплексного управління промисловими підприємствами на засадах маркетингуArticle658.8