Циганкова, Тетяна МихайлівнаЗавгородня, Тетяна Вікторівна2014-07-222014-07-222011-03-01Циганкова Т. М. Глобальний бренд країни у сучасних технологіях торговельно-маркетингової діяльності / Т. М. Циганкова, Т. В. Завгородня // Міжнародна економічна політика. — 2011. – Вип. № 1-2. – С. 5-31.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4829У статті досліджено технології створення та вимірювання сили бренда країни. доведено, що існуючий підхід до формування міжнародного рейтингу брендів держав потребує методичного та організаційного вдосконалення. Запропоновано пріоритетні напрями створення позитивного іміджу України та формування усталеного бренду у форматі визначення глобального індексу національного бренда.ukглобальний бренд країнибрендінгіндекс національного брендаіндекс бренда країниГлобальний бренд країни у сучасних технологіях торговельно-маркетингової діяльностіArticle339.13