Уманська, ВікторіяОмельченко, Алла2021-10-262021-10-262021-10Уманська В. Інноваційний маркетинг як інструмент підвищення ефективності функціонування підприємств [Електронний ресурс] / Вікторія Уманська, Алла Омельченко // Маркетингова освіта в Україні : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 7–8 жовт. 2021 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [редкол.: Федорченко А. В. та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2021. – C. 440–441. – Назва з титул. екрану.978-966-926-390-2https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/36793ukІнноваційний маркетинг як інструмент підвищення ефективності функціонування підприємствInnovative marketing as an instrument of improving the enterprises activities efficiencyИнновационный маркетинг как инструмент повышения эффективности функционирования предприятийArticle330.339.1