Какодєй, А. О.2016-09-122016-09-122015Какодєй А. О. Використання теорії поколінь у маркетингу / А. О. Какодєй // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 39–50.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19264Розглянуто основні положення концепції теорії поколінь. Досліджено можливості використання теорії поколінь у маркетингу, цінностей поколінь при проведенні сегментування ринку споживачів. Визначено можливі напрямки подальшого дослідження використання теорії поколінь у маркетинговій діяльності.The article considers the basic concept of the generations’ theory. The possibilities of using the generation’s theory in marketing, generational values in the conduct of the consumer market segmentation are investigated. Possible directions for further using the generation’s theory in marketing activities are identified.Рассматрено основные положения концепции теории поколений. Исследованы возможности использования теории поколений в маркетинге, ценностей поколений в проведение сегментирования рынка потребителей. Определены возможные направления дальнейшего использования теории поколений в маркетинговой деятельности.ukтеорія поколіньцінностіспоживча поведінкавікові циклиgenerations theoryvaluesbehavior of consumersage cyclesтеория поколенийценностиповедение потребителейвозрастные циклыВикористання теорії поколінь у маркетингуArticle339.138:316