Іваськo, Інна Михайлівна2016-06-242016-06-242009-03-10Івасько І. М. Реалізації маркетингового підходу до взаємин суб’єктів податкового процесу / І. М. Івасько // Формування ринкової економіки: зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ: КНЕУ, 2009. – Вип. – 22. – С. 313–324.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/18784У статті розглядається удосконалення й реалізації маркетингового підходу до взаємин суб’єктів податкового процесу і суспільства в цілому з урахуванням сучасних тенденцій розвитку бізнесу в умовах кризово-рецесійних явищ в економіці країни. Це сприятиме добровільній сплаті податків, своєчасному наповненню бюджету, полегшення процесу контролю, а отже — зміцненню соціальної стабільності суспільства, економіки держави, атмосфері прозорості та налагодженню партнерських стосунків із платниками податків.ukпотребабажанняпопитпродуктобмінугодаринокдержавна послугаоподаткуваннямаркетингРеалізації маркетингового підходу до взаємин суб’єктів податкового процесуArticle339.193