Рудик, КатеринаБаша, Інна МиколаївнаBasha, I.Баша, Инна Николаевна2020-12-092020-12-092020-05Рудик К. Інтернет-маркетинг в системі управління сучасним підприємством [Електронний ресурс] / Рудик Катерина, Інна Баша // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 21–22 трав. 2020 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. І. Олексюк (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2020. – С. 324–326. – Назва з титул. екрану.978-966-926-337-7https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/34527Сьогодні дуже важко уявити життя без маркетингу, адже він присутній у житті сучасної людини всюди, а Інтернет-маркетинг – є однією із незамінних його складових. Для сталого та ефективного розвитку у сучасній реальності компаніям необхідно застосовувати відповідні підходи та методи, саме тому ключове місце в системі управління сучасним підприємством займає Інтернет-маркетинг. У роботі, ми розглянемо можливості використання інструментів Інтернет-маркетингу в діяльності сучасного вітчизняного підприємства та пропозицій щодо підвищення ефективності його застосування. Today it is very difficult to imagine life without marketing, because it is present in the life of a modern person everywhere, and Internet marketing is one of its irreplaceable components. For sustainable and effective development in modern reality, companies need to apply appropriate approaches and methods, therefore, Internet marketing occupies a key place in the management system of a modern enterprise. In this work, we will consider the possibilities of using Internet marketing tools in the activities of a modern domestic enterprise and proposals for improving the efficiency of its use. Сегодня очень трудно представить жизнь без маркетинга, ведь он присутствует в жизни современного человека повсюду, а Интернет-маркетинг - является одной из незаменимых его составляющих. Для устойчивого и эффективного развития в современной реальности компаниям необходимо применять соответствующие подходы и методы, поэтому ключевое место в системе управления современным предприятием занимает Интернет-маркетинг. В работе, мы рассмотрим возможности использования инструментов Интернет-маркетинга в деятельности современного отечественного предприятия и предложений по повышению эффективности его применения.ukІнтернет-маркетинг в системі управління сучасним підприємствомInternet marketing in the control system of a modern enterpriseИнтернет-маркетинг в системе управления современным предприятиемArticle330.341