Литовченко, Ірина Л.2016-06-132016-06-132009Литовченко І. Л. Інтернет-маркетинг як інструмент антикризових програм підприємства / І. Л. Литовченко // Маркетинг в Україні. – 2009. – № 5. – С. 49–53.1606-3732https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/18498Розглядаються можливості застосування інтернет-маркетингу для оптимізації витрат і підвищення конкурентоспроможності в діяльності комерційних структур в умовах економічної кризи. Пропонуються три напрями стратегічних рішень і інструментарій їх реалізації. Виявлені тенденції антикризових заходів у сфері комплексу інтернет-маркетингових комунікацій: контекстної реклами, пошукової оптимізації, інтернет-PR, формування і підтримка професійних і корпоративних інтернет-співтовариств. Вивчені форми «перетікання» бізнесу у віртуальний простір.ukІнтернет-маркетинг як інструмент антикризових програм підприємстваArticle339.138. (075.8)