Олійник, Вікторія ВолодимирівнаГубарєв, Андрій ПавловичHubariev, Andrii2025-03-122025-03-122022-02-10Губарєв А. П. Інвестиційна компонента корпоративної стратегії Nestle на глобальному ринку продовольства : магістер. диплом. робота : 076, Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Губарєв Андрій Павлович ; наук. керівник Олійник В. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнар. економіки і менеджменту, Каф. міжнар. менеджменту. – Київ, 2022. – 116 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/49610Кваліфікаційна магістерська робота присвячена дослідженню теоретичних та практичних аспектів функціонування транснаціональних корпорацій на глобальному ринку продовольства. Детерміновано сутність та роль міжнародного руху капіталу, місце транснаціональних корпорацій у цих процесах. Визначено стан, тенденції та ключових гравців глобального ринку продовольства. На прикладі NESTLE здійснено оцінку переваг та недоліків інвестиційних стратегій на глобальному ринку продовольства. Проведено аналіз особливостей інвестиційної стратегії транснаціональних корпорацій на ринку продовольства України. Запропоновано заходи, спрямовані на підвищення інвестиційної привабливості аграрного сектору та ринку продовольства нашої держави. The master's thesis is devoted to the study of theoretical and practical aspects of transnational corporations' functioning in the global food market. The essence and role of international movement of capital, place of transnational corporations in these processes are determined. State, trends and key players of the global food market are identified. The advantages and disadvantages of investment strategies in the global food market were assessed on the example of NESTLE. The analysis of transnational corporations' investment strategy features in the Ukraine food market is carried out. Measures aimed at increasing of agricultural sector investment attractiveness and the food market of our country are proposed.uk-UAкорпораціятранснаціональна корпораціякорпоративна стратегіяінвестиційна стратегіяпродовольствоглобальний ринок продовольствааграрний секторcorporationtransnational corporationcorporate strategyinvestment strategyfoodglobal food marketagricultural sectorІнвестиційна компонента корпоративної стратегії Nestle на глобальному ринку продовольстваInvestment component of corporate strategy of Nestle at global food marketOther