Непша, Павло Вікторович2013-03-042013-03-042011Непша П. В. Процес формування дилерської мережі та критерії відбору учасників каналу/ П. В. Непша // Економіка та підприємництво: зб. наук. праць молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – 2011. – Вип. 27. – С.287–295https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/2125У статті досліджено основні аспекти розвитку системи розподілу, розроблено рекомендації щодо формування посередницької мережі. Сформовано критерії оцінки учасників каналу розподілу.This article explores the main aspects of the distribution system, recommendations for the formation of intermediary network. The publication formes criteria for evaluating a channel of distribution.ukринокмаркетингканали розподілудилерmarketmarketingdistribution channelsdealerПроцес формування дилерської мережі та критерії відбору учасників каналуArticle330