Воробйова, Жанна ЮріївнаVorobiova, ZhannaВоробьёва, Жанна Юрьевна2020-10-202020-10-202020-04Воробйова Ж. Ю. Просування мас-медійних і дистанційних навчальних технологій у закладах освіти [Електронний ресурс] / Воробйова Ж. Ю. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів : зб. матеріалів VI Міжнар. наук. конф. ІIІ Міжнар. наук. конгресу Society of Ambient Intelligence 2020, м. Київ (2–10 квіт. 2020 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: І. А. Колеснікова (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2020. – С. 206–209. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/34124У статті надається огляд тенденцій розвитку мас-медійних навчальних технологій, дистанційного навчання зокрема, у вищій школі країн Європи та США. У статті проаналізовано джерельну базу з проблеми дослідження і, зокрема, зарубіжні теорії дистанційного навчання; здійснено періодизацію історії розвитку кореспондентського, відкритого і дистанційного та електронного навчання в Європі, та в США; представлено класифікації моделей дистанційного навчання; виявлено проблеми розвитку дистанційного навчання у вищій школі України; проведено порівняльний аналіз організації дистанційного навчання на прикладі викладання іноземних мов за рубежем і в Україні. The article reviews the status and prospects of innovative processes of application of open educational resources and e-learning technologies in the systems of higher education in Europe and in the USA. Analysis of data proved that high productivity of best practices of ICT policy in high education has enabled Europe and the USA to transform imperfect system of base open educational resources and ICT usage into modern sector of higher professional programs and for building accessible educational environment for high school in regards to the standards of the best examples of the European Union and the USA models.ukвища освітаінформаційні технологіїкомунікаційні технологіїзмінирозвитокінноваційні засобипервинна освітатенденція удосконаленняпрофесіоналізації освітимоделі реформhigher educationdistance learning technologiesopen educational resourceschangesdevelopmentinitial educationimprovementcomputer literacyICT competencetendency of professionalization of educationmodels of reformsПросування мас-медійних і дистанційних навчальних технологій у закладах освітиArticle