Єранкін, Олександр ОлександровичЕранкин, Александр Александрович2019-04-182019-04-182009-03-14Єранкін О. О. Маркетинг в АПК України: історичні закономірності та перспективи розвитку / О. О. Єранкін // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ: КНЕУ, 2009. – Вип. 22. – С. 324–340.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/28012Стаття присвячена історичному аналізу закономірностей використання маркетингу підприємствами АПК України та прогнозуванню подальших напрямів формування маркетингової зрілості українських компаній у контексті впливу глобальних тенденцій.ukеволюція маркетингуконцепції маркетингуагробізнесглобалізаціяагрохолдингитранснаціональні корпораціїМаркетинг в АПК України: історичні закономірності та перспективи розвиткуArticle338.43.01 (477)