Мальченко, Віктор Матвійович2016-11-222016-11-222006Мальченко В. М. Функціональне наповнення засобу маркетингу послуг «фізичне оточення («упаковка») послуги» / В. М. Мальченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 586–595.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20257Висвітлюються проблеми маркетингового наповнення та функції фізичного оточення — підтвердження послуг.ukтоварпослугасервісне підприємствопокупецьФункціональне наповнення засобу маркетингу послуг «фізичне оточення («упаковка») послуги»Article659.117