Григор’єва, Людмила Володимирівна2015-05-072015-05-072014Григор’єва Л. В. Особливості конкуренції у Інтернет-маркетингу / Л. В. Григор’єва // Економіка підприємства: теорія і практика = Economy of enterprise: theory and experience : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф., 10 жовт. 2014 р. / М-во освіти і науки України, Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [редкол. Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – С. 213-216.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/6730Проаналізовано важливість наявності веб-сайту підприємства як необхідної умови успішного просування продукції на ринку. Враховуючи особливості сучасної маркетингової діяльності електронної комерції зокрема, здійснено групування особливостей конкуренції в Інтернет-маркетингу.The article analyzes the importance of having a web site enterprise as a necessary condition of successful promotion of products in the market. Considering the characteristics of modern marketing of e-Commerce in particular, the paper gives a grouping of features of competition in Internet marketing.ukелектронна комерціяІнтернет-маркетингконкуренціяe-commerceinternet marketingcompetitionОсобливості конкуренції у Інтернет-маркетингуArticle339.138