Поперечний, С. І.Одинак, Л. В.2016-11-222016-11-222006Поперечний С. І. Маркетингово орієнтований підхід до формування сфери ветеринарних послуг / С. І. Поперечний, Л. В. Одинак // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 616–623.966-574-969-2https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20260Розглянуто проблеми комплексного підходу до застосування маркетингу в системі організації ветеринарної практики.ukринок ветеринарних послугмаркетингпослугаМаркетингово орієнтований підхід до формування сфери ветеринарних послугArticle659.117