Охрименко, Ірина БорисівнаOkhrymenko, I.Охрименко, Ирина Борисовна2014-05-062014-05-062011-01-28Охрименко І. Б. Необхідність та напрямки якісної трансформації банківського обслуговування клієнтів / І. Б. Охрименко // Фінанси, облік і аудит : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: А. М. Мороз (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 19. – С. 138–145.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/3348У статті розглядаються шляхи та проблеми трансформації банківського обслуговування клієнтів в умовах глобалізації економіки. Обґрунтовується необхідність і неминучість таких змін.The article considers the issues and possibilities of the banking client service transformation in the context of a globalized economy. Furthermore, the preliminaries as well as the inevitabilities of such changes are addressed.В статье рассматриваются пути и проблемы трансформации банковского обслуживания клиентов в условиях глобализации экономики. Обосновывается необходимость и неизбежность таких изменений.ukглобалізація економікифінансова кризасистемна банківська кризапроцес трансформаціїбанківські послугибанківський продуктклієнти банкуклієнтська базаінноваціїфінансовий ринокринок банківських послугконкурентоспроможність банкуglobalization of the economyfinancial crisissystemic banking crisistransformationbankingbanking productbank customerscustomer baseinnovationfinancial marketmarket of banking servicescompetitiveness of the bankглобализация экономикифинансовый кризиссистемный банковский кризиспроцесс трансформациибанковские услугибанковский продуктклиенты банкаклиентская базаинновациифинансовый рынокрынок банковских услугконкурентоспособность банкаНеобхідність та напрямки якісної трансформації банківського обслуговування клієнтівThe necessity and approaches of quality transform of bank clients serviceArticle336.71