Токарєва, Зорина ІгорівнаШколяренко, Дмитро ІгоровичSkoliarenko, Dmytro2024-06-112024-06-112023-06-05Школяренко Д. І. Управління брендом бізнес-організації : бакалавр. диплом. робота : 073, Менеджмент / Школяренко Дмитро Ігорович ; наук. керівник Токарєва З. І. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т економіки та управління, Каф. менеджменту. – Київ, 2023.- 68 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/44730Метою кваліфікаційної бакалаврської роботи є розробка практичних рекомендацій щодо управління брендом компанії «DANONE». За результатами дослідження було визначено сильні та слабкі сторони компанії «DANONE», на основі чого сформульовано ідеї для покращення впізнаваності бренду.Як результат, були надані рекомендації щодо покращення управління брендом компанії «DANONE». Розроблений план реалізації пропозиції зміцнення бренду та графік його покрокового виконання з метою зміцнення бренду бізнес-організації та підвищення прибутковості компанії. The aim of the bachelor thesis is to develop practical recommendations for managing the «DANONE» brand.The study revealed «DANONE's» strengths and weaknesses. On their basis, ideas for improving brand recognition and recommendations for improving «DANONE's» brand management were proposed. A plan for the implementation of the proposal to strengthen the brand and a schedule for its implementation have been developed. This is done in order to increase the profitability of the company.ukбрендформування брендууправління брендомскладові брендубізнес-організація Brandbrandformationbrandmanagementbrandcomponentsbusiness organizationУправління брендом бізнес-організаціїBrand management of a business organizationOther