Галіцина, Ольга ВолодимирівнаГорошнікова, Марія СергіївнаHoroshnikova, Mariia2025-11-052025-11-052025-06-21Горошнікова М. С. Аналіз ефективності маркетингових стратегій малого бізнесу в Україні : бакалавр. диплом. робота : 051, Економіка / Горошнікова Марія Сергіївна ; наук. керівник Галіцина О. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Навч.-наук. ін-т «Ін-т інформ. технологій в економіці», Каф. математ. моделювання та статистики. – Київ, 2025. – 55 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/52796Метою виконання кваліфікаційної бакалаврської роботи є визначення взаємозалежних чинників впливу на ефективність маркетингових стратегій малого бізнесу. Отримані в рамках дослідження результати відкривають перспективи для їх впровадження не тільки на досліджуваному підприємстві, а й в інших організаціях малого бізнесу. Це стосується як способів оцінювання результативності маркетингових заходів, так стратегій формування контенту, підбору каналів зв’язку, керування залученістю клієнтів та прийняття рішень в умовах обмеженого фінансування. The purpose of the qualification bachelor's thesis is to determine the interrelated factors influencing the effectiveness of small business marketing strategies. The results obtained in the study open prospects for their implementation not only at the enterprise under study, but also in other small business organizations. This applies to both methods of assessing the effectiveness of marketing activities and strategies for creating content, selecting communication channels, managing customer engagement, and making decisions under limited funding.ukмалий бізнес в Українімаркетингова стратегіяефективність маркетингових заходівцифровий маркетингукраїнський виробникsmall business in Ukrainemarketing strategyeffectiveness of marketing activitiesdigital marketingUkrainian manufacturerАналіз ефективності маркетингових стратегій малого бізнесу в УкраїніAnalysis of the effectiveness of marketing strategies for small business in UkraineOther