Mysyliuk, V.Мисилюк, В. С.2018-11-012018-11-012018Mysyliuk V. The assessmet of economic efficiency of implementation of consumers’ loyalty programs / V. Mysyliuk // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: І. М. Рєпіна (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2018. – № 40. – С. 225–234.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/26070The article represents main approaches to the definition of «consumer loyalty» and «loyalty program». The author substantiates the importance of the implementation of consumers’ loyalty programs for the purpose of retaining existing consumers and encouragement new ones. These measures are aimed at strengthen the competitive position of the company at the market and provide a stable cash flow. The system of performance indicators for assessment the economic efficiency of loyalty programs is presented.У статті узагальнено основні підходи до визначення поняття «лояльність споживача» та «програми лояльності». Автором обґрунтовано важливість упровадження програм лояльності споживачів з метою утримання вже наявних споживачів та заохочення нових, що дозволить укріпити конкурентні позиції підприємства на ринку та забезпечити стабільний грошовий потік. Наведено систему показників для оцінки економічної ефективності програм лояльності.enloyaltyloyalty programscustomer relationship managementeconomic efficiency of loyalty programsлояльністьпрограми лояльностіуправління відносинами з клієнтамиекономічна ефективність програм лояльностіThe assessmet of economic efficiency of implementation of consumers’ loyalty programsОцінка економічної ефективності впровадження програм лояльності споживачівArticle330