Гелеванчук, З. Й.Helevanchuk, Z.2015-07-292015-07-292012-10-12Гелеванчук З. Й. Ризики в реалізації маркетингової стратегії промислового підприємства / З. Й. Гелеванчук // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 12 жовт. 2012 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відпов. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – С. 44–46.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/8927Визначено ризики, що повинні бути враховані в реалізації маркетингової стратегії підприєм ства на галузевому ринку. Запропоновано заходи щодо їх мінімізації.It was identified risks, that should be considered in the realization of marketing strategy on industry market. It was suggested measures to minimize the risks.ukРизики в реалізації маркетингової стратегії промислового підприємстваRisks in the realization of the marketing strategy of industrial enterprisesArticle