Шпір, М. Ф.2014-07-152014-07-152012-09-24Шпір М. Ф. Управління портфелем брендів підприємств / М. Ф. Шпір // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 14, ч. 2. – С. 129–134.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4746У статті критично опрацьовано підходи до забезпечення ефективності маркетингового управління портфелями брендів.The article critically analyzes approaches to ensure the effectiveness of the marketing management of portfolio brands.В статье критически проанализированы подходы к обеспечению эффективности маркетингового управления портфелями брендов.ukмаркетингпортфельбрендбрендінгmarketingportfoliobrandbrandingмаркетингпортфельбрендбрендингУправління портфелем брендів підприємствArticle658.893