Дем’яненко, Сергій ІвановичDemianenko, S. I.Чуприна, К. О.Chupryna, K. O.2021-01-062021-01-062020-10Дем’яненко С. І. Сучасні тренди розробки маркетингових програм для аграрних підприємств / Дем’яненко С. І., Чуприна К. О. // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 12–13 жовт. 2020 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [орг. ком.: Д. Г. Лук’яненко (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2020. – С. 23–24.978-966-926-354-4https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/34836Розглянуті основні тренди при розробці маркетингових програм агарних підприємств. Дана характеристика основним маркетинговим програмам в агробізнесі. Considered main trends in process of marketing programs’ development of agrarian enterprises. Made the characteristic for main marketing programs in agribusiness.ukтрендимаркетингові програмистратегіяконкуренціяnon-performing loansNPLfinancial rehabilitationrehabilitation roadmapСучасні тренди розробки маркетингових програм для аграрних підприємствCurrent trends in the development of marketing programs for agricultural enterprisesArticle