Магда, В. В.Magda, V.2011-06-272011-06-272010-06-12Магда В. В. Розвиток моделювання функції збуту підприємства за допомогою Р-перетворення / В. В. Магда // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 24. – С. 553–571.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/440У статті розглядається процес моделювання функції збуту підприємства за допомогою р-перетворення, що обмежується довірчими інтервалами логістичної моделі.The article discusses the process of modelling functions marketing company with p-transformation, which is limited by confidence intervals of logistic model.ukp-перетвореннялінійна парна регресіядовірчий інтервалp-transformationlinear pair regressionconfidence intervalРозвиток моделювання функції збуту підприємства за допомогою Р-перетворенняArticle658.8.012.2