Вельдбрехт, Олена ОлександрівнаЮношева, Софія ОлександрівнаYunosheva, Sofiia2024-11-052024-11-052024-06-19Юношева С. О. Психологічні чинники конформної поведінки студентів : бакалавр. диплом. робота : 053, Психологія / Юношева Софія Олександрівна ; наук. керівник Вельдбрехт О. О. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т упр. персоналу, соціології та психології, Каф. педагогіки та психології. – Київ, 2024. – 86 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/46864У кваліфікаційній бакалаврській роботі досліджено явище конформної поведінки та її чинники. В першому розділі здійснено детальний аналіз літератури, який допоміг вивчити феномен конформності. Зокрема проаналізовано сутність конформності, її функції та чинники, що впливають на конформну поведінку; розглянуто особливості соціального впливу. Емпірично було виявлено чинники, що впливають на рівень конформності в українських студентів: рівень інтолерантності до невизначеності, рівень гнітючої тривоги, сприйняття соціальної підтримки та її компоненти – приналежність та матеріальна підтримка. Встановлено, що з-поміж компонентів нонконформної поведінки студентів найсильніше проявлені два: толерантність – повага до права інших людей на власну думку, погляди і переконання та самокритика – схильність до підвищеного аналізу і критичного мислення. В процесі роботи використано переклад трьох англомовних методик, використання яких значно розширить можливості українських дослідників у вивченні явищ конформності, креативності та соціальної підтримки (що є основою для майбутньої їх адаптації). In this bachelor’s qualification work, the phenomenon of conformist behavior and its factors was studied. The first chapter contains a detailed analysis of the literature, which helped to study the phenomenon of conformity. In particular, the essence of conformity, its functions and factors influencing conformist behavior are analyzed; The features of social influence are considered. Empirically, factors influencing the level of conformity among students were identified: the level of intolerance to uncertainty, the level of inhibitory anxiety, the perception of social support and its components – belonging support and tangible support. It has been established that among the components of nonconformist behavior of students, two are most strongly manifested: tolerance - respect for the rights of other people in one’s own opinion, views and beliefs, and self-criticism - a tendency to increased analysis and critical thinking. In the process of work, a translation of three English- language questionnaires was used. The use of them could significantly expand the capabilities of Ukrainian researchers in studying the phenomena of conformity, creativity and social support (which is the basis for their future adaptation).ukконформна поведінкаконформністьсоціальний впливчинники конформної поведінкиінтолерантність до невизначеностісприйняття соціальної підтримкиconformist behaviorсonformitysocial influencefactors of conformist behaviorintolerance to uncertaintyperception of social supportПсихологічні чинники конформної поведінки студентівPsychological factors of students' conformist behaviorOther