Удачина, К. О.2020-09-032020-09-032020-04Удачина К. О. Методи і моделі оцінки маркетингової діяльності підприємства [Електронний ресурс] / Удачина К. О. // Сучасні інформаційні технології та системи в управлінні : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених, аспірантів і студентів, (Інтернет-конф.), 16–17 квіт. 2020 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; [редкол.: С. К. Рамазанов (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2020. – С. 114–115. – Назва з титул. екрану.978-966-926-338-4https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/33817ukМетоди і моделі оцінки маркетингової діяльності підприємстваArticle