Тимошенко, Тетяна ОлександрівнаСабатович, Наталія ДмитрівнаSabatovych, Nataliia2024-07-092024-07-092024-06-13Сабатович Н. Д. Бренди території як основа просування регіону : бакалавр. диплом. робота : 242, Туризм / Сабатович Наталія Дмитрівна ; наук. керівник Тимошенко Т. О. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. регіоналістики і туризму. – Київ, 2024. – 58 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/45152Дослідження спрямоване на оцінку стану та розробку рекомендацій з управління брендом території Житомирської області як туристичної дестинації. Аналіз підкреслив важливість стратегічного планування, адаптації маркетингових стратегій та використання цифрових інструментів для залучення інвесторів та туристів. Запропоновано нову концепцію бренду, спрямовану на стимулювання інвестицій та розвиток бізнесу в області, що може підвищити її конкурентоспроможність та привабливість як для місцевих мешканців, так і для зовнішніх інтересів. The study is aimed at assessing the status and developing recommendations for managing the brand of the Zhytomyr region as a tourist destination. The analysis highlighted the importance of strategic planning, adaptation of marketing strategies and the use of digital tools to attract investors and tourists. A new brand concept is proposed to stimulate investment and business development in the region, which can increase its competitiveness and attractiveness for both local residents and external interests.uaбрендинг територіїпромоція регіонурозвиток дестинаціїтуристичний потенціалбрендуванняterritory brandingregion promotiondestination developmenttourism potentialbrandingБренди території як основа просування регіонуTerritory brands as the basis for promoting the regionOther