Андрієнко, Олеся2014-11-122014-11-122011-05Андрієнко О. Сучасні маркетингові екологічні стратегії підприємств / Олеся Андрієнко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. – С. 20-23.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5218У статті розглядаються проблеми екологізації поведінки споживача та її врахування в маркетинговій стратегії підприємства; досліджуються питання екологічного сегментування, позиціювання, товарної, цінової та комунікаційної політики підприємства.The paper addresses the problem of greening consumer behavior and its incorporation into the marketing strategy of the company; the problems of environmental segmentation, positioning, product, pricing and communication policy of the company are analyzed in the paper.ukпотребапопитдовкілляекологічність товарівекологічна стратегіяекологічна безпекаекологізаціяdemandsupplyenvironmentenvironmental goodsenvironmental strategyenvironmental safetygreeningСучасні маркетингові екологічні стратегії підприємствArticle504:339.138