Дугіна, Світлана Іванівна2012-03-132012-03-132011Дугіна С. І. Попередня оцінка цінових стратегій підприємств / С. І. Дугіна // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 485–493.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1264У статті досліджено сутність та особливості ключових чинників успішної діяльності фірми з питань ціноутворення, які є провідними елементами загальної маркетингової стратегії. Підкреслено взаємозв’язок цінової і маркетингової стратегії та його місце і роль у забезпеченні ефективності маркетингової діяльності.Article provides with the research of the main points and key factors of the successful activity of the firm in respect of the pricing which are the leading elements of the general marketing strategy. The author underlined interconnection between the pricing and marketing strategy and its place and the role in support of the effective marketing activity.ukцінастратегія ціноутвореннястратегічний аналізформування стратегіїтипи цінових стратегійpricepricing strategystrategy analysesmodels of the pricing strategiesПопередня оцінка цінових стратегій підприємствArticle330.338