Кудирко, Ольга ВасилівнаШестакова, Валерія ОлександрівнаShestakova, Valeriia2025-01-102025-01-102024Шестакова В. О. Просування бренду в мережі Інтернет : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Шестакова Валерія Олександрівна ; наук. керівник Кудирко О. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 72 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47856У бакалаврській роботі узагальнена сутність та особливості просування бренду в онлайн середовищі; зазначені основні методологічні підходи до оцінки ефективності брендингу в інтернеті; надана загальна характеристика діяльності підприємства та його маркетингового оточення; оцінена специфіка просування бренду підприємства в мережі Інтернет; запропоновані заходи для підвищення ефективності просування бренду в мережі; представлений розрахунок економічних аспектів впровадження наведених рекомендацій. The bachelor thesis summarizes the essence and features of brand promotion in the online environment; the main methodological approaches to evaluating the effectiveness of branding on the Internet are indicated; a general description of the enterprise's activity and its marketing environment is given; assessed the specifics of promoting the company's brand on the Internet; proposed measures to increase the effectiveness of brand promotion in the network; the calculation of the economic aspects of the implementation of the given recommendations is presented.uk-UAмаркетингмаркетингова діяльністьбрендпросування брендуІнтернет-маркетингмаркетингові комунікаціїmarketingmarketing activitybrandbrand promotionInternet marketingmarketing communicationsПросування бренду в мережі ІнтернетBrand promotion on the InternetOther