Ковальчук, С. В.Kovalchuk, S.Ковальчук, С. В.Серцева, І. В.Sertzeva, I.Серцева, И. В.2016-10-202016-10-202006-12-13Ковальчук С. В. Маркетингове забезпечення діяльності вищого навчального закладу на засадах інтернет-технологій / С. В. Ковальчук, І. В. Серцева // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 103–112.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19921Розглянуті проблеми використання інтернет-технологій, інтернет-маркетингу у сфері залучення маркетингових комунікацій ВНЗ для просування освітніх послуг.ukінтернетосвітаінтернет-маркетингМаркетингове забезпечення діяльності вищого навчального закладу на засадах інтернет-технологійArticle658.8.:378.14