Кудирко, Ольга ВасилівнаКудирко, Ольга Васильевна2017-09-132017-09-132009Кудирко О. В. Методи етнографії та антропології споживання в сучасних маркетингових дослідженнях / О. В. Кудирко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 301–308.978-966-483-269-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22094У статті описано нові і недостатньо поширені в сучасних дослідженнях, методи етнографічних досліджень та антропології споживання. Приведено характеристику кожного методу і розкрито основні механізми їх проведення.ukСпоживаннямаркетингові дослідженняпродуктпослугиетнографічні дослідженняповедінкова антропологіяМетоди етнографії та антропології споживання в сучасних маркетингових дослідженняхArticle658.8.012.12