Данніков, Олег ВолодимировичДанников, Олег Владимирович2016-11-232016-11-232006Данніков О. В. Формування та розвиток маркетингу страхових компаній / О. В. Данніков // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 744–755.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20275Висвітлюються проблеми теорії і практики застосування маркетингу як комплексної системи управління діяльністю страхових компаній.ukстрахова компаніяринок страхових послугклієнтстраховий агентФормування та розвиток маркетингу страхових компанійArticle339.138:338.46