Старостіна, АллаПригара, Ольга2014-11-242014-11-242012-07Старостіна А. Вторинна інформація в національних і міжнародних маркетингових дослідженнях / Алла Старостіна, Ольга Пригара // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. – С. 4-9.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5320Розглянуто класифікацію джерел вторинної інформації, яка використовується при проведенні маркетингових досліджень національних і міжнародних ринків. Наведено коротку характеристику джерел вторинної інформації в Україні та характеристику джерел отримання економічних, соціальних і політичних відомостей по окремих країнах при дослідженні міжнародних ринків.Classification of sources of secondary information which can be used in marketing research of national and international markets is provided in the article. The article presents short characteristics of sources of secondary information in Ukraine and sources of economic, social and political data in different countries which are used in international market research.Рассмотрена классификация источников вторичной информации, которая используется при проведении маркетинговых исследований национальных и международных рынков. Приведена короткая характеристика источников вторичной информации в Украине и характеристика источников получения экономических, социальных и политических сведений в отдельных странах при исследовании международных рынков.ukмаркетингові дослідженнямаркетингова інформаціянаціональний ринокміжнародний ринокmarket researchmarket informationnational marketinternational marketмаркетинговые исследованиямаркетинговая информациянациональный рынокмеждународный рынокВторинна інформація в національних і міжнародних маркетингових дослідженняхArticle339.012 (048)