Лепілкін, С. В.2017-09-132017-09-132009Лепілкін С. В. Роль маркетингу на страховому ринку України в сучасних умовах / С. В. Лепілкін // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 406–411.978-966-483-269-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22107У статті розглянуто сучасні проблеми використання інструментів маркетингу на страховому ринку.ukМаркетингстраховий ринокпослугизахист інтересів споживачівРоль маркетингу на страховому ринку України в сучасних умовахArticle368.021 (477)