Гаркавенко, Світлана Степанівна2012-05-142012-05-142011-05Гаркавенко С. С. Формування маркетингового мислення в процесі підготовки фахівців технологічних спеціальностей / С. С. Гаркавенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. : у 2 ч. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 26, ч. 1. – С. 427–438.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1547В статті розглядаються актуальні проблеми і можливості зростання якості освіти, підвищення компетентності фахівців технологічних спеціальностей.В статье рассматриваются актуальные проблемы и возможности роста качества образования, повышения компетентности специалистов технологических специальностей.ukмаркетингринкове мисленняпрофесійна підготовкатворчістьмаркетингрыночное мышлениепрофессиональная подготовкатворчествоФормування маркетингового мислення в процесі підготовки фахівців технологічних спеціальностейArticle658.31+685.34