Вільчинська, С. Б.Ковальчук, С. В.2012-03-052012-03-052011Вільчинська С. Б. Сфера освітніх послуг як об’єкт маркетингу відносин / С. Б. Вільчинська, С. В. Ковальчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 14–25.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1216У статті розглядаються різні погляди на базові поняття маркетингу стосовно ринку освітніх послуг, досліджуються основні проблеми вищих навчальних закладів України, надаються рекомендації щодо покращення ситуації на ринку освітніх послуг.This article discusses the different views on the basic concepts of marketing for the education market, explores the main problems of higher educational institutions of Ukraine, makes recommendations for improving the situation on the market.ukмаркетингосвітні послугиринок освітніх послугдослідження освітніх послугмаркетинг освітніх послугmarketingeducational serviceseducation marketresearch of educational servicesmarketing of educational servicesСфера освітніх послуг як об’єкт маркетингу відносинArticle658.589