Касьянов, Ярослав А.2014-07-152014-07-152012-09-19Касьянов Я. А. Маркетингове забезпечення інноваційної діяльності у об’єднаннях підприємств / Я. А. Касьянов // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 14, ч. 2. – С. 114–119.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4743Робота присвячена висвітленню аспектів організації маркетингової підтримки інноваційної діяльності у об’єднаннях підприємств. Ефективна та своєчасна реалізація інноваційної складової функціонування та розвитку підприємств виступає запорукою досягнення високого рівня їх конкурентоспроможності у поточному та перспективному періодах. Незважаючи на відокремленість інноваційних та маркетингових процесів у традиційній теорії економіки підприємства, обидві функціональні сфери мають єдину початкову точку чи стимул існування – потреби споживачів. Механізми інтеграції маркетингового інструментарію, інноваційного аналізу та прогнозування виступають передумовою успішного розвитку сучасних підприємств та їх об’єднань.The paper highlights aspects of the organization of marketing support innovation in business associations. Effective and timely implementation of the innovation component of the functioning and development of the enterprises acts as a guarantee of achieving a high level of competitiveness in the current and future periods. Despite the separation of innovation and marketing processes in the traditional theory of business economics, the two functional areas have a single transition point of existence, or incentive - the needs of consumers. Mechanisms of integration of marketing tools, innovative analysis and forecasting are a prerequisite for the successful development of modern enterprises and their associations.В работе освещаются аспекты организации маркетинговой поддержки инновационной деятельности в объединениях предприятий. Эффективная и своевременная реализация инновационной составляющей функционирования и развития предприятий выступает гарантией достижения высокого уровня их конкурентоспособности в текущем и перспективном периодах. Несмотря на разделенность инновационных и маркетинговых процессов в традиционной теории экономики предприятия, обе функциональные сферы имеют единую переходную точку, или стимул, существования — потребности потребителей. Механизмы интеграции маркетингового инструментария, инновационного анализа и прогнозирования являются предпосылкой успешного развития современных предприятий и их объединений.ukмаркетингове забезпеченняінноваційна діяльністьоб’єднання підприємствспоживча цінністькомерціалізація інноваційкомплекс маркетингуmarketing support of innovationsintegrated business organizationconsumer valuecommercialization of innovationmarketing mixмаркетинговое обеспечениеинновационная деятельностьобъединение предприятийпотребительская ценностькоммерциализация инновацийкомплекс маркетингаМаркетингове забезпечення інноваційної діяльності у об’єднаннях підприємствArticle339.138:330.341.1