Федорченко, Андрій Васильович2011-09-302011-09-302009Федорченко А. В. Маркетингові аспекти дослідження складних економічних систем / А. В. Федорченко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 22. – С. 127–137.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/501У статті досліджено теоретичні аспекти дослідження складних економічних систем відкритого типу. Визначено структуру цілей економічних систем на різних рівнях ієрархії, визначено роль їх системи маркетингових досліджень.ukтеорія системсистемний підхідорганізаціяуправліннятеорія маркетингусистема маркетингових дослідженьМаркетингові аспекти дослідження складних економічних системArticle658.8:339.1307