Копил, Галина ОлексіївнаKopyl, Galyna OlexijiwnaКопыл, Галина АлексеевнаСтрутинська, Ірина ЮріївнаStrutynska, Iryna JurijiwnaСтрутинская, Ирина Юрьевна2015-12-022015-12-022014Копил Г. О. Самостійна робота студентів у контексті Болонського процесу: значення, можливості, європейський досвід / Копил Г. О., Струтинська І. Ю. // Теоретичні питання культури, освіти та виховання : зб. наук. пр. / Київ. нац. лінгв. ун-т ; редкол.: О. В. Матвієнко (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : Вид. центр КНЛУ, 2014. – № 50. – С. 21–25.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/11740У статті йдеться про теоретичні передумови актуальності самостійної роботи студентів як з наукової, так і практичної точок зору. Розглядається Болонський процес як джерело інновацій для освітян Європи.This article deals with the theoretical assumptions relevant to students’ independent work from the scientific and practical points of view. The Bologna process is considered as a source of innovation for teachers in Europe.В данной статье речь идет о теоретических предпосылках актуальности самостоятельной работы студентов, как с научной, так и практической точек зрения. Рассматривается Болонский процесс как источник инноваций для педагогов Европы.ukсамостійна робота студентівБолонська системаосвітні інноваціїкомпетентнісний підхідконкурентоспроможність майбутнього фахівцяindependent work of studentsBologna systemeducational innovationcompetence approachprofessional future competitivenessсамостоятельная работа студентовБолонская системаобразовательные инновациикомпетентностный подходконкурентоспособность будущего специалистаСамостійна робота студентів у контексті Болонського процесу: значення, можливості, європейський досвідIndependent work of students in the context of the Bologna process: value opportunities, the European experienceСамостоятельная работа студентов в контексте Болонского процесса: значение, возможности, европейский опытArticle378.147:371.398