Сержук, Анастасія ВолодимирівнаСержук, Анастасия Владимировна2016-09-152016-09-152015Сержук А. В. Теоретико-еволюційні аспекти маркетингу закупівель / А. В. Сержук // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 2. – С. 217–227.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19369У статті розкрито еволюційні аспекти щодо сутності та розвитку маркетингу закупівель. Проаналізовано передумови виникнення, етапи та особливості розвитку в Україні та світі. У статті використано методи логічного та порівняльного аналізу, метод групування. У результаті проведеного аналізу доведено нерозривний зв’язок закупівельної діяльності з усіма виробничими процесами в управлінні діяльність підприємства.The article reveals the evolutionary aspects of the nature of marketing and procurement. The work analyzes predictors of stages and features of development in Ukraine and abroad. The paper used the method of logical analysis and comparative method of grouping. The analysis in the publication proved inextricable link of procurement of all production processes in the management of the companyВ статье раскрыты эволюционные аспекты сущности и развития маркетинга закупок. Проанализированы предпосылки возникновения, этапы и особенности развития, в Украине и мире. В статье использованы методы логического и сравнительного анализа, метод группировки. В результате проведенного анализа, доказана неразрывная связь закупочной деятельности со всеми производственными процессами в управлении деятельностью предприятия.ukмаркетинг закупівелькомерційна діяльністьринокпослугаматеріальні ресурсиmarketing of purchasescommercial activitymarketservicematerial resourcesмаркетинг закупоккоммерческая деятельностьрынокуслугаматериальные ресурсыТеоретико-еволюційні аспекти маркетингу закупівельArticle339.138