Грамотнєв, В. Е.Бобрицька, Наталія Дмитрівна2012-03-062012-03-062011-08-18Грамотнєв В. Е. Маркетинг регіонів у формуванні інвестиційної привабливості України / В. Е. Грамотнєв, Н. Д. Бобрицька // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 145–155.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1230У статті розглянуто значення маркетингу регіонів у формуванні інвестиційної привабливості України.In the article has been showed the importance of marketing regions in shaping the investment attractiveness of Ukraine.ukмаркетинг регіонівцілі маркетингу регіонівпрямі іноземні інвестиціїінвестиційна привабливістьmarketing areaspurpose of marketing regionsforeign direct investmentinvestment attractivenessМаркетинг регіонів у формуванні інвестиційної привабливості УкраїниArticle330.322