Стецюк, Тетяна ІванівнаСеменюк, Лєна ВолодимирівнаSemeniuk, Liena2024-05-282024-05-282023-12-20Семенюк Л. В. Маркетинг у підвищенні конкурентоспроможності страхової компанії : магістер. диплом. робота : 072, Фінанси, банківська справа та страхування / Семенюк Лєна Володимирівна ; наук. керівник Стецюк Т. І. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т фінансів , Каф. банк. справи та страхування. – Київ, 2023. – 69 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/44393Кваліфікаційна магістерська робота присвячена розкриттю теоретичних засад маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності страховика та обґрунтуванні напрямів її оптимізації; проаналізовані аспекти маркетингу в діяльності страхової компанії; досліджений вплив маркетингу на конкурентоспроможність страхової компанії та визначено актуальний попит і пропозицію діяльності страховика; визначено проблеми формування та реалізації маркетингу в страхуванні; проаналізовано міжнародний досвід та можливості його впровадження у страхових компаніях України для підвищення конкурентоспроможності. The qualifying master's thesis is dedicated to exploring the theoretical foundations of marketing in ensuring the competitiveness of an insurance company, defining and substantiating directions for its optimization. The aspects of marketing in the activities of the insurance company are analyzed, examining the influence of marketing on the competitiveness of the insurance company, and identifying the current demand and supply in the insurer's operations. The problems of forming and implementing marketing in insurance are identified, and international experience is analyzed along with the possibilities of its implementation in Ukrainian insurance companies to enhance competitiveness.ukстрахова компаніямаркетингмаркетингова стратегіяконкурентоспроможністьінтернет-маркетингinsurance companymarketingcompetitivenessmarketing strategyinternet marketingМаркетинг у підвищенні конкурентоспроможності страхової компаніїMarketing in increasing the competitiveness of an insurance companyOther