Згурська, Оксана МихайлівнаТрач, Анна ПетрівнаTrach, Hanna2025-01-072025-01-072024Трач А. П. Поведінка споживача на ринку споживчих товарів і послуг : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Трач Анна Петрівна ; наук. керівник Згурська О. М. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 65 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47718Розуміння того, як споживачі приймають рішення про покупку, стає ключовим елементом для успіху бізнесу, дозволяючи компаніям пропонувати інноваційні продукти та послуги, які задовольняють змінні потреби ринку. Ця змінність споживацької поведінки також вимагає від маркетологів бути на крок попереду, адаптуючи свої стратегії до нових трендів та очікувань. Understanding how consumers make purchasing decisions is becoming a key element for business success, enabling companies to offer innovative products and services that meet changing market needs. This change in consumer behavior also requires marketers to stay one step ahead, adapting their strategies to new trends and expectations.uk-UAспоживачбезалкогольні напоїпідприємствапопиттрендздорове харчуванняconsumersoft drinksenterprisesdemandtrendhealthy foodПоведінка споживача на ринку споживчих товарів і послугConsumer behavior on the market of consumer goods and servicesOther