Крюкова, Інна Олексіївна2011-11-092011-11-092008Крюкова І. О. Цінність прийому алегорії як методичної інновації у навчальному процесі / І. О. Крюкова // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 22–23. – С. 164–170.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/769У статті розкрито цінність прийому алегорії у контексті виконання Болонських вимог до навчального процесу. Висвітлено резерви використання алегорії для розбудови відносин між викладачем та студентом за моделлю суб’єкт-суб’єкт замість застарілої моделі суб’єкт-об’єкт. Ціннісний потенціал алегоричного прийому аргументується цивілізаційною інтерпретацією ним економічних процесів, ілюструванням їх суцільної образності, морально-етичного та емоційного аспекту. Наводено приклади алегорій, доречних для роздумів над проблематикою сталого економічного розвитку.ukалегоріяхудожній образказкиафоризмицивілізаційна суцільність знаннястудент як суб’єкт пізнаннявиховна функція навчанняЦінність прийому алегорії як методичної інновації у навчальному процесіArticle378.147