Варіс, Ірина ОлександівнаЯдренцева, Дар’я ОлексіївнаYadrentseva, Daria2024-03-122024-03-122023-06-15Ядренцева Д. О. Організація інклюзивного навчання в системі загальної середньої освіти : бакалавр. диплом. робота : 073, Менеджмент / Ядренцева Дар’я Олексіївна ; наук. керівник Варіс І. О. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т упр. персоналом, соціології та психології, Каф. соціоекон. та упр. персоналом. – Київ, 2023. – 62 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/43123Організація інклюзивного навчання в системі загальної середньої освіти передбачає створення рівних можливостей навчання для учнів з особливими потребами. Це вимагає забезпечення різних рівнів доступності навчального середовища, включаючи фізичну доступність, адаптовані навчальні матеріали та підтримку педагогічного персоналу. Інклюзивне навчання сприяє інтеграції учнів з особливими потребами в загальноосвітнє середовище, створюючи сприятливі умови для їхнього розвитку та досягнення успіху. The organization of inclusive education in the general secondary education system involves creating equal learning opportunities for students with special needs. This requires ensuring various levels of accessibility in the learning environment, including physical accessibility, adapted learning materials, and support from teaching staff. Inclusive education promotes the integration of students with special needs into mainstream educational settings, creating favorable conditions for their development and academic success.ukінклюзивне навчанняорганізаціясистема загальної середньої освітиучні з особливими потребамирівні доступностіпедагогічний персоналнавчальне середовищеinclusive educationorganizationgeneral secondary education systemstudents with special needslevels of accessibilityteaching stafflearning environmentОрганізація інклюзивного навчання в системі загальної середньої освітиThe organization of inclusive education in the general secondary education systemOther