Шершньова, Зоя ЄвгенівнаЗдерко, Вікторія АндріївнаZderko, Viktoriia2025-11-172025-11-172025-06-03Здерко В. А. Управління впровадженням програми лояльності як способу утримання клієнтів бізнес-організації у конкурентному середовищі : бакалавр. диплом. робота : 073, Менеджмент / Здерко Вікторія Андріївна ; наук. керівник Шершньова З. Є. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т економіки та управління, Каф. менеджменту. – Київ, 2025.- 68 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/53058У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні та практичні аспекти управління розробкою та виконанням програми лояльності клієнтів у бізнес-організації. Досліджено сутність програм лояльності, їх класифікацію та роль у системі планування діяльності бізнес-організації. Проаналізовано методологічні підходи до аналізу конкурентного середовища та розробки програм лояльності в освітніх бізнес-організаціях з урахуванням вітчизняного та зарубіжного досвіду. На основі аналізу господарської діяльності та оцінки конкурентоспроможності ТОВ «НАВЧАЛЬНИЙ КОМБІНАТ «МАЙСТЕР КОУЧ» визначено ключові проблеми у сфері залучення та утримання клієнтів. Розроблено та обґрунтовано комплекс заходів щодо удосконалення системи планування та організаційного забезпечення розробки і виконання програми лояльності клієнтів. Запропоновано практичні рекомендації щодо впровадження диференційованої програми лояльності, що враховує специфіку освітніх послуг та сприяє підвищенню конкурентоспроможності організації на ринку освітніх послуг. The bachelor's qualification thesis examines theoretical and practical aspects of managing the development and implementation of customer loyalty programs in a business organization. The essence of loyalty programs, their classification, and role in the business organization's planning system are investigated. Methodological approaches to the analysis of the competitive environment and the development of loyalty programs in educational business organizations have been analyzed, taking into account domestic and foreign experience. Based on the analysis of economic activity and assessment of the competitiveness of "TRAINING CENTER «MASTER COACH» LLC, key problems in the field of customer acquisition and retention were identified. A set of measures to improve the planning system and organizational support for the development and implementation of the customer loyalty program has been developed and substantiated. Practical recommendations for the implementation of a differentiated loyalty program that takes into account the specifics of educational services and contributes to increasing the organization's competitiveness in the educational services market are proposed.uk-UAпрограма лояльностіклієнтоорієнтованістьуправління взаємовідносинами з клієнтамиосвітня організаціяконкурентоспроможністьloyalty programcustomer orientationcustomer relationship managementeducational organizationcompetitivenessУправління впровадженням програми лояльності як способу утримання клієнтів бізнес-організації у конкурентному середовищіManaging the implementation of a loyalty program as a way to retain customers of a business organization in a competitive environmentOther