Гребньов, Георгій2014-12-172014-12-172014-01Гребньов Г. Маркетингові джерела вартості як чинник розвитку конкурентоспроможності будівельного підприємства / Георгій Гребньов // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 1–2. – С. 62–69.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5607У статті запропоновано вирішення проблеми визначення сфери діяльності, де необхідна концентрація стратегічних ресурсів будівельного підприємства для забезпечення його конкурентоспроможності за сучасних умов. Пропонується віднесення функцій підприємства до основних і другорядних з подальшою концентрації уваги на основних функціях в контексті проблеми збільшення ринкової вартості та конкурентоспроможності підприємства, такими основними функціями в роботі визначено такі, що формують маркетингові джерела вартості підприємства.ukмаркетингмаркетингові джерелаконкурентоспроможністьринкова вартість підприємствафункціїчинник розвиткубудівельне підприємствоМаркетингові джерела вартості як чинник розвитку конкурентоспроможності будівельного підприємстваArticleУДК 335.12