Пастух, О. О.Pastuh, O.Пастух, О. О.2016-10-202016-10-202006-11-15Пастух О. О. Конкурентоспроможність підприємства та конкурентоспроможність іміджу / О. О. Пастух // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 210-217.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19947Розглянуті теоретичні аспекти посилення рівня конкурентоспроможності підприємства під впливом його іміджу, а також методичні аспекти її оцінки.ukконкуренціяринокіміджспоживачіКонкурентоспроможність підприємства та конкурентоспроможність іміджуArticle658.8.:378.14