Володькіна, Марина ВладиславівнаVolodkina, MarynaВолодькина, Марина Владиславовна2016-05-302016-05-302008Володькіна М. В. Проблеми стратегічного вимірювання результативності бізнесу / М. В. Володькіна // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13–14 берез. 2008 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – С. 120–123.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/18002Розглядаються моделі стратегічного вимірювання результативності діяльності сучасних компаній, що застосовуються у світовій практиці, а також основні методичні інструменти, які призначені для аналізу та вимірювання ефективності різних аспектів діяльності підприємства.The article deals with the models of the strategic measuring of modern businesses’ activity effectiveness of modern companies used in the world, and also the main methodological tools that are designed to analyze and measure the effectiveness of various aspects of the company.ukПроблеми стратегічного вимірювання результативності бізнесуArticle65.011.47:005.21