Брітченко, Ігор ГеннадійовичБритченко, Игорь ГеннадиевичБєлявцев, М. І.Тягунова, Н. М.2015-09-042015-09-042008Брітченко І. Г. Маркетинг у банках : навч. посіб. / І. Г. Брітченко, М. І. Бєлявцев, Н. М. Тягунова ; Полтав. ун-т спожив. кооп. України. - Полтава, 2008. - 345 c.978–966–7971–56–4https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/9316У навчальному посібнику викладено теорію та наукові основи маркетингу в банках, основні параметри маркетингу механізмів формування, функціонування та розподілу банківського капіталу, його інструментарій, продукти, процеси, а також питання підвищення конкурентноздатності банку та банківської системи шляхом застосування маркетингу в банках та оптимізації структури управління. Цей посібник відрізняється від раніше виданих висвітленням маркетингових процесів у банках з точки зору банківської специфіки формування, функціонування та розподілення капіталу, що властиво виключно банківській системі, суто банківським процесам і механізмам.Для викладачів, аспірантів, магістрів і спеціалістів, а також для наукових працівників і тих, кого цікавить маркетингова діяльність банку та банківської системи.ukмаркетингбанківська сферабанківський ринокконкурентне середовищемаркетингова стратегіяпродуктова політикаціноутворенняМаркетинг у банкахBook65.262.10-211.1я73339.138