Костюк, Тетяна ОлександрівнаКостюк, Татьяна АлександровнаДраб, Наталія ЛеонідівнаДраб, Наталия Леонидовна2018-07-182018-07-182018-03-15Костюк Т. О. Основні етапи формування міжкультурної компетенції студентів ВНЗ на заняттях англійської мови / Костюк Т. О., Драб Н. Л. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (15 берез. 2018 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2018. – C. 225–228. – Назва з титул. екрану.978-966-956-090-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/25125У даній роботі надано комплексний аналіз етапів формування міжкультурної компетенції студентів ВНЗ. Нами виділено п’ять рівнів володіння міжкультурною компетенцією, визначено завдання викладача та вимоги до студентів для ефективного становлення спеціалістів, що повністю компетентні у міжкультурній комунікації.This article outlines complex analysis of the stages of forming cross-cultural competence of university students. We have determined 5 stages of cross-cultural competence, described the task of a language instructor and formulated the demands of students with the aim of preparing efficient specialists who will be able to communicate successfully in the international environment.ukміжкультурна компетенціяміжнародна комунікаціяіноземна моваетапи навчання іноземної мовиcross-cultural competenceinternational communicationsforeign languagestages of teaching a foreign languageОсновні етапи формування міжкультурної компетенції студентів ВНЗ на заняттях англійської мовиArticle